nedjelja, 16. svibnja 2010.

Sally Hansen Kwik Off

Odličan proizvod.. ja sam oduševljena. Kupila sam na ebayu.. oko 40-tak kn s poštarinom. I stvarno je kwik off. Tako brzo skine lak da je to čudo. Postoji više vrsta.. s mirisom breskve, limuna, sa kamilicom za osjetljive nokte i mislim da je to. Možda ima još koji ali nisam sigurna. Ja imam s mirisom breskve. Ne mogu točno reći da li miriši po breskvama ali je miris baš fini.. skine lak u par sekundi i čak malo izbjeli nokte. Ma super stvar.


Kad otvorite kutiju gore je folija koju naravno oglulite, a unutra je komad spužve natopljen acetonom. U sredini je prorezna na četiri strane. Kao križ. I samo unutra gurnete prstić, malo zarotirate lijevo desno i izvlačite prst držeći nokat uz spužvu i voila laka više nema. Sa gllitterastim lakovima ide malo teže ali se da skinut ako su manje šljokice. Pouzdano znam da teško skida one šljokičaste lakove iz Essence Twin seta. Normalni lakovi idu za par sekundi.

Jedina mana je što se nakon nekog vremena spužvica počne kidati pa ostaju mali komadići po noktima, ali ja nakon svakog skidanja laka operem ruke tako mi to ne predstavlja neki problem iako bi bilo dobro da se to ne događa al dobro sad. Nećemo cjepidlačit.

I ovaj aceton mi je super iz još jednog razloga.. a to je kad lakiram nokte pa zeznem neki nokat, dok ja uzmem vaticu natopim ju acetonom.. vatica se zalijepi za neki drugi nokat pa onda i to moram skidat. A s ovim acetonom se takve nezgode neće događati. 

4 komentara :

  1. Zvuči zanimljivo. A kakvi su sastojci?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaže ovako:

    Acetone, Aqua/Water/Eau, Isopropyl Alcohol, Tocopheryl Acetete, Parfum/Fragrance, Benzopheonone.

    OdgovoriIzbriši
  3. meni se ovo čini odlično!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...