ponedjeljak, 5. srpnja 2010.

Odmor..

Trenutno se ja i nokti odmaramo... nokti više nego ja... hehe... U zadnje vrijeme su popucali skroz na skroz i oporavljaju se... skoro ništa ih ne lakiram osim s lakom za učvršćivanje.. ako šta pomogne napisat ću post o njemu.
Eto.. za sad se divim tuđim noktima i skupljam ideje za kasnije.. malo plaža.. kupanje.. sunčanje.. trčanje za zvrkom... i prolaze dani...
Mislim da do jeseni ništa od mojih guštanja u lakovima jer zvrk od kad smo došli na Krk ništa ne spava po danu.. a navečer sam preumorna da bi bilo šta radila. a kamoli lakirala nokte i pečatirala ih i druga čuda radila..
Do tada uživajte.. uživat ću ja.. potrudit ću se.. a ostavljam vam par slikica Baške..












Nema komentara :

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...