nedjelja, 1. kolovoza 2010.

Haul!!!

Evo i slika svih lakova ulovljenih na Kozmovoj akciji -40% na sve lakove.


Svi skupa 


Catrice



1. Poison me poison you 110
2. Sweets for my sweets 160
3. I scream peach 170
4. Sold out for ever 240
5. Meet me at coral island 030

Essence



1. SYF In the jungle 10
2. SYF Caribbean sea 01
3. Multi dimension Purple diamond 59

Essence Colour&go



1. Plum perfect 28
2. Space queen 04
3. Just in case 33

Bourjois



1. Beige nude 22
2. Noir de Chine 17

Maybelline



1. MiniColorama Electric blue 80

L.A. Girl

Ovaj sam dobila na poklon od Mere. Hvala Mera! 




Apricot 271

I to je to.. svih 16 komada. Ne znam koji mi je ljepši i jedva sam se odlučila prvo namazat Essence Purple Diamond. 

Nadam se da će mi sutra doći moji prvi China Glaze lakovi.  I naručila sam s Ebay-a svoj prvi Seche vite fast drying top coat, pa da i ja probam to čudo.

Imate kakav prijedlog koji sljedeći lak da probam?




Nema komentara :

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...