ponedjeljak, 9. kolovoza 2010.

NOTD: Catrice 160 Sweets for my sweets

Moje oduševljenje sa Essence SYF Caribbean sea je splasnulo nakon što sam ga skinula a zato sam i sama kriva. Nisam stavila bazu i nokti su ostali plavi. Tri dana sam ribala nokte i nisam uspjela svo plavilo skinut. I onda sam išla namazat prekrasni Cartice Sweets for my sweets. Namučila sam se samo tako, 3 sloja sam stavila i opet nije prekrio sve kako treba. Užasno je vodenast, ostavlja crte, ne prekriva dobro. Baš sam razočarana. 


Slikala sam ga sa dva fotića ali i jedan i drugi su pojeli prekrasnu boju. Što mi se čini da ovaj lak samo i ima; prekrasnu boju. Ne znam dal samo ja imam problema s ovim lakom pa bi baš voljela čuti i tuđa iskustva ako ih imate ( i ako netko uopće čita ovaj blog ;) ).


Evo slikica pa procjenite jel lak stvarno tako grozan kao što ja pričam i ako znate za neki lak u ovoj boji a koji je bolji od ovog; vičite!!!





















Nema komentara :

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...