nedjelja, 28. studenoga 2010.

NOTD: Zoya Roxy

Ah.. Zoya Roxy... 


Savršenstvo. Rekla bi da će slike sve pokazati, ali opet ponavljam (već sam sama sebi dosadna) nisam u zadnje vrijeme na "Ti" ni sa noktima, ni sa kožicom, a ni sa fotićem. Tako da sa fotkama nisam baš zadovoljna. :(



Lak je prekrasan, divna jelly baza puna šljokica. Mazanje super lagano, sušenje ne znam jer sam koristila Seche vite.

Zaljubljena sam u ovaj lak 



Broj komentara: 6 :

  1. Jedna od Zoya, koju nikako ne mogu zavoljeti. Cure ju stvarno obožavaju, a ja sam jedva ćekala da je skinem. Šta mogu. :D
    Nokti su ti još uvijek super, a sa kožicu imam i ja sad grozne probleme, ovaj hlad ne sviđa se mojim razmaženim noktima i koži ni malo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgleda! <3

    P.s.: Jesil mi poslala mail? Jer ja ništa nisam dobila. :/

    OdgovoriIzbriši
  3. @Gejba hvala :)

    @Ulmiel razumijem te što hoćeš reći, isti problem ja imam s nekim drugim lakovima, dok drugima sline cure ja ga nikako ne mogu probavit, ali meni s ovim lakom nije takav slučaj. Uh da mogu namazala bi ga na kruh i pojela. Morat ću ga još jednom poslikat kad mi se nokti oporave.

    @Ivana hvala :)
    Mail sam krenula pisat i taman mi se mali probudio pa sam zaboravila kasnije.. evo šaljem odmah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lako li se zaljubiti u ovu ljepoticu :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...