srijeda, 15. prosinca 2010.

Andrea Fulerton Trio Dancing Queen

Prvi put se susrećem s ovim brandom pa sam morala malo proguglati i ostala fascinirana s onim što sam otkrila. Prvo da zahvalim Dragani što mi je poslala ovu prekrasnoću (hahha kakva riječ). Očarana sam. 


Sad ćemo samo kratko o Andrei iako bi se dalo puno toga za reći.
Evo što je Google našao:


Andrea Fulerton has twice been named British Nail Professional of the Year and has been a judge of InStyle magazines Best Beauty Buys panel for the past half decade. She also judges the British Professional Beauty awards.

She is a spokesperson for the international brand Revlon and heads up their monthly press nail bar day.

She is Marie Claire's magazine's on-line nail 'Ask the Expert' and writes her monthly column, 'The Fulerton Files', for Health & Beauty Magazine, as well as contributing to trade magazines including Professional Beauty, The Salon and Scratch. 

Clients include HRH Princess Beatrice, HRH Eugenie, Nick Knight, Steven Klein, Donna Trope, Raymond Meier, Miles Aldridge, Clive Arrowsmith, Sharon Stone, Brittany Murphy, Primal Scream, Nigella Lawson, Cate Blanchett, Lily Allen, Kylie Minogue, Pink, Cat Deeley, Emma Thompson, Kiera Knightly, Mischa Barton, Kate Boswell, Penelope Cruz and Liza Minnelli to name but a few.

Andrea's innovative and creative nail flair can be seen in advertisements for Samsonite, Twix, Accurist Johnson & Johnson, Sony, The Edge, Virgin Atlantic, Microsoft and Pantene.

She guides her hand picked and personally trained nail teams at London & Paris Fashion Week's and has created nail looks for Versace, Manish Arora, Bruce Oldfield, Alexander McQueen and Ghost...

Ford Model Artist Division represents her in the USA.




Fascinantno, zar ne? Osim što je pametna, kreativna poslovna žena uz to je i prekrasna. Ne znam kako nisam prije čula za nju. 

Ajmo sad na Trio. Imam ih 2, a danas ću vam pokazat jedan. Ova kombinacija se zove Dancing Queen.


Trio se ubiti sastoji od 2 boje tj 2 laka koja možete nositi svaki za sebe ili jedan preko drugoga pa dobijete sasvim treću boju. Pa šta to nije fora? Svaki dio laka ima 4 ml. I maže tako divnoooo.. prekriva savršeno. Znate ono kad ja kažem kako može proći sa jednim slojem, ali ja uvijek stavim dva. E pa ovo je takva prekrasnoća da bi čak i ja stavila jedan sloj, ali nisam bila pažljiva pa sam ipak stavila 2. Sad sam sama sebi skočila u usta, ali znate da nisam sva svoja u zadnje vrijeme pa eto time opravdavam ovaj drugi sloj. 

Suši se super brzo, baš sam se iznenadila. I super da je tako jer mog novog Sechea nema i nema... pojest ću si nokte čekajući. I još nisam o boji ništa rekla.. još ću samo to pa završit ovaj post jer mi se čini da sam ga malo odužila. 001 Trio se sastoji od divne smeđe boje pune sitnog raznobojnog shimmera, ali se vidi da je raznobojan tek kad zabijem nos u nokat. Iz daljine izgleda kao da prevladava rozi shimmer. Drugi dio tria je predivan srebrni šljokičasti shimmerasti raznobojni prekrasni. 

Eto neću više pisat. Sutra ću stavit ovaj drugi dio preko ovog smeđeg pa ćemo vidjet šta ću dobit. Pokazala bi vam to i danas, ali želim malo uživat u ovoj divnoj smeđoj boji i skoro sam zaboravila reći da je lak ovako sjaji sam od sebe. Nisam nikakav top coat stavljala.



Broj komentara: 12 :

  1. i nokti i lak su ti prekrasni, taman prava dužina. boja mi se jako sviđa, baš mi nekako pašu te smeđe nijanse na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa tebi nokti rastu k'o trava u proljeće! :)
    blago tebi...
    Ovaj smeđi i je super! Već dugo tražim smeđi bez primjesa crvene. Di se to čudo može kupiti i po kojoj cijeni?

    OdgovoriIzbriši
  3. @Barbara hvala :)

    @Stickers hvala ti :)
    Šta su mi stvarno nokti brzo narasli??? Kupila sam onaj Sally Hansen lak za brži rast i mažem s tim ko luda, ali ja nisam primjetila da nešto brzo rastu. Sad mi se baš razveslila s ovim komentarom. Već sam mislila da to ništa ne valja.

    Nemam pojma gdje se može kupit. Meni poslala prijateljica iz Londona. Morat ću malo proguglat jer bi ja još oboga kupila koliko je divno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je čudovita barva. In zanimiva ideja, dva laka v enem.

    OdgovoriIzbriši
  5. temeljna boja je super,jedva čekam sutrašnji nastavak :-)
    jel' ti vidiš koliko ova teta ima bočica iza sebe uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    OdgovoriIzbriši
  6. @Nail crazy vidim vidim i slinim i guglam.. na Ebayu nema ništa.. našla sam neki shop na netu ali ne šalju nama.. šmrc..

    OdgovoriIzbriši
  7. Super so tile laki. Tvoji nohti so pa tudi čudoviti =).

    Kakšna pa je kaj ponudba teh lakov( koliko je barv, cena) ? =)

    OdgovoriIzbriši
  8. @Colorfulbottle hvala :)

    Ja sam ovaj lak dobila na poklon od prijateljice iz Londona. Našla sam jednu stranicu na kojoj piše da je cijena 8 funti, ali ne šalju u Europu nego samo u Englesku nažalost. :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Lalica, hvala ti. Res škoda da jih ne pošiljajo v Evropo =(

    OdgovoriIzbriši
  10. predivna boja! jedva čekam nastavak! :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. e da i ja jedva čekam nastavak, full je interesantna boja....

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...