srijeda, 1. prosinca 2010.

Essence Black and White Trend edition

Bože moj kako oni štancaju te kolekcije, čini mi da nisam ni čarape promjenila, a već su novu kolekciju izbacili.  

Crno bijela kolekcija, Black and White dolazi u siječnju-veljači 2011. 

Mono eyeshadow



Duo eye pencil


False lashes



Lip pencil



Nail polish


Top coat


Nail stickers


Nail file


Ne znam šta da komentiram... baš bi rado vidjela nekoga sa ovim olovkama za usta..  Crno bijelo.. bijelo crno... nemam riječi... jednostavno nemam. Vi komentirajte ako hoćete jer sam ja ostala bez teksta (što se jako rijetko događa).

Btw. Jesam li ja to 3 posta u istom danu objavila?!? 

Broj komentara: 7 :

  1. Ti to nešto nadoknađuješ ili radiš na normu :-)
    Ja sam još na metallics,nisam ni vidila u dm-u da je došla,pa fairy tale pa ovo...ko će to sve kupit?
    Tu mi je najinteresantniji top coat,piše da je holografic,ako se ne varam...uostalom,šta nije bolje da koja kolekcija nije ni za šta,da nam se novčanici malo odmore?

    OdgovoriIzbriši
  2. Od sve kolekcije interesantni su mi ovi nail stickers.Crna i bijela olovka za usta...hmmm..a Halloween je daleko iza nas,i sorry Essence te boje na usnama nikada nece postat trend :D

    OdgovoriIzbriši
  3. za razliku od tebe, ja sam si našla nešto...trepavice!!! i jedne i druge!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. @Nail crazy kao da sam znala da danas neće biti nizašto pa sam jučer natukla šta sam trebala.

    A di piše da je ovaj top coat holo, očito sam to propustila? Ali ionako mi ne treba jer imam China glaze top coat, aaaaali ako stvarno je holo moooožda ga uzmem ali samo da vam napravim usporedbu. Hahhaha.. al sam se izvukla..

    @Mimi nisu naljepnice za nokte loše, samo sam vidjela puno loših recenzija za njih pa nisam kupila ni one što su u slobodnoj prodaji a baš sam im se veselila.

    @Maybe ajde neka si ti sebi nešto našla, baš mi drago. Vidiš možda bi ja sad mogla trepavice. Nikad ih nisam nosila pa da probam.

    OdgovoriIzbriši
  5. @ Nail crazy - sad sam malo bolje gledala nadlak, stvarno bi mogao biti holo. jesi to negdje pročitala, da se ne veselim bez veze?

    OdgovoriIzbriši
  6. Pročitala ja na linku koji sam stavila.. baš sam kokoš.. samo sam slike gledala a ne čitala.

    Kažu da je to neki bijeli holo. Vidjet ćemo.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...