četvrtak, 6. siječnja 2011.

Catrice Limited edition: Floralista

Nova "cvijetna" Catrice kolekcija nam dolazi za veljaču-ožujak 2011. Prevladavaju nježne pastelne bojice.. evo kako to izgleda na slikama.. 












Prvi lak na slici mi izgleda jako lijepo, zadnji mi izgleda zanimljivo ali me je strah da mi neće pasat na moj ton kože. Ovaj bijelo srebrni mi isto izgleda primamljivo jer nemam baš takvih lakova i ne bi bilo loše ga imat samo me swatchevi zanimaju. I čudno za mene, ali rumenilo mi jako lijepo izgleda.

Kako se vama sviđa ova kolekcija?

Broj komentara: 8 :

  1. Svidjaju mi se sjajila za usne i lakici:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako se mi sviđa? Nikako. :D al to si sigurno već znala, nisu to baš moje boje. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Maybe jel da da jesu?

    @Mimi i tebi lakići.. svima lakići..

    @Ulmiel da znam.. ovo nikako nisu tvoje boje.. ali ova prva je moja.. definitivno. Barem taj lak od ovoga moram uhvatit.

    OdgovoriIzbriši
  4. mislim da cu ovu u potpunosti preskocit, super stvar za novcanik :)
    vise volim jace boje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam neki osjećaj da je taj ruž zapravo illuminator, možda ću ga i kupiti :) Iako zaista ovo nisu moje boje.

    A baš prije nekih sat vremena sam uhvatila ono jarko-ružičasto rumenilo iz Expect The Unexpected kolekcije, kod nas ponegdje još dostupne. Glamourama mi je baš super :D Moram uloviti ono crveno sjajilo ^^

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa nisam baš oduševljena. Sve je nekako "mlačno". :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...