ponedjeljak, 7. veljače 2011.

Purple & Purple funky french

Gradijent nije ispao onako kako sam ga zamislila, a i Poshe mi je užasno skupio lak pa su mi vrhovi izgledali užasno izlizani zato sam ja to sve skinula i opet nalakirala ovu ljubičastu divotu iz prošlog posta. Chloe´s nails je blog s nepresušnom inspiracijom i od tud ideja za funky french. Open-mouthed smile

Korišteni lakovi:
Catrice Purposely Purple 2 sloja
Nina Ultra Pro Purple Xing
Seche vite top coat

Zadovoljna sam kako je ispalo Thumbs up, ali očito ovaj ljubičasti Catrice lak ne reagira dobro na brzosušeće top coatove. Poshe ga je užasno skupio pa sam ovaj put koristila Seche koji je istu stvar napravio, ali ne baš toliko jako. Svejedno će ova manikura sutra ići dolje. Confused smile

Broj komentara: 10 :

  1. fenomenalno!!!
    kako sam ja linčina (bar priznam) meni su najdraže ovakve manikure - malo truda a rezultat fantastičan :-)
    povlačim ovo... scotch manikura ipak zahtjeva malo više rada :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. super je ispalo! ona je stvarno, kao što kažeš, nepresušan izvor ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno. Redko me prime, da bi nosila french, ampak mislim, da bom v kratkem preizkusila nekaj takega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno <3 <3 Inače nisam neki fan nail arta, volim ga vidjet na drugima ali ne na sebi, ali ovo ću sigurno probati.

    OdgovoriIzbriši
  5. zato ja ne koristim brzosusece topcoatove pa nemam tih problema ^_^ lazem samo nisam kupila ni poshe ni seche jos :)

    OdgovoriIzbriši
  6. @Maki <3
    @NC jednostavno a opet komplicirano. Meni se ovo baš sviđa, mislim da ću još koju manikuru napravit na ovu foru.
    @Maybe hvala :) Ma totalno mi je dala inspiraciju samo takvu, bezbroj kombinacija mi je palo na pamet koje mogu napravit a da ne moram kupovat nove lakove.
    @Taya hvala :) Jedva čekam vidjet tvoj french ;)
    @Blu11 hvala :) Ajde probaj nešto napravit na noktićima. jedva čekam vidjet. Jesi vidjela kako Ulmiel isto nije radila ništa na noktima, a sad bar jedan nokat napravi i super izgleda i odlično joj ide.
    @Lendoxia a šta čekaš? Koliko god da me znaju nanervirat sa skupljanjem laka ja ne bi mogla više bez brzo sušećih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej, imaš nekoliko nagrada na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...