srijeda, 30. studenoga 2011.

Blings for fun Darivanje!!!

Za one koji još ne znaju počela sam raditi prstenje od lakova za nokte, za sad su to samo prsteni, a kasnije ako krene i ako bude bilo interesa planiram raditi i naušnice, ogrlice, privjeske i sl. 


Ovo je samo primjer nekih od prstenja koji sam napravila, a vi ako ste na Facebook-u imate priliku osvojiti ovaj moj prsten:


Sve što trebate napraviti piše na mojoj stranici Blings for fun. Darivanje traje do nedjelje 04.11.2011. 23:29.

Sretno!


Broj komentara: 6 :

  1. meni se ovo jako sviđa.... prekrasni su...
    ako mi možeš molim te reći gdje nabavljaš te sitnice za izradu prstenova? hvala :D

    OdgovoriIzbriši
  2. predivno prsteni izgledaju! nadam se da ces raditi i ogrlice jer sam veliki fan ogrlica i lancica :D

    OdgovoriIzbriši
  3. w-o-w! zbog ovakvih stvari poželim otvoriti profil na fejsu. prekrasno!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...