utorak, 24. siječnja 2012.

Wet n Wild Behind Closed Doors

Nakon Revlona došlo je vrijeme za još jedan lak iz swap paketića, kao što mi je Glitz&Glam prvi Revlonov lak tako mi je Behind Closed Doors prvi Wet n Wild. Ako zanemarimo to što je preproziran i trebalo bi mu sigurno 5 slojeva (ako ne i više) za potpunu prekrivenost, u ostalim stvarima je divan.


S obzirom na njegovu prozirnost odlučila sam ga iskoristit za layering preko (već znate) najdražeg crnog laka ikad, a to je naravno Essence Berlin Story. Jedan sloj BS, dva sloja BCD i top coat. Ludilo kombinacija. Red heart


I za kraj jedna bonus slikica sa pripadajućim prstenom. Winking smile


Broj komentara: 9 :

  1. WetnWild sure has some lovely polishes. Guess I need to take a trip to the store :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne vem, kaj je lepše - nohti ali prstan ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Je, svakako je ludilo kombinacija, meni evo jezik otpao do poda. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Že nohti so prekrasni, prstan pa je...prečudovit!

    OdgovoriIzbriši
  5. odlična kombinacija i prsten je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno izgleda, a pogotovo u kombinaciji sa prstenom ;) Moram doći u tvoj mali dućančić da si i ja uparim koji prsten sa manikurom ;) predivno!

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasno, moram isprobat :)
    iako mi je dečko zabranio crnu boju na noktima, haha

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...