utorak, 13. ožujka 2012.

Day 31: Re-create your favorite challenge

I zadnji dan… trebala sam rekreirati najdražu manikuru iz ovog izazova i ja sam htjela da to bude water marble jer sam stvarno bila zadovoljna kako je ispao. Zamislila sam ga crno bijelog i krenula sam ga radit. Bijeli lak se skroz utopio u crnom i nije se skoro ništa vidio pa sam umjesto njega uzela svijetlo plavi i super  je ispalo i izgledalo je mrak. Počistim ja sve što treba i idem stavit top coat i eto mi ga fail. Top coat mi je sve razmuljao pa sam onda lagano poludila i sve skinula i odlučila umjesto WM napraviti nešto drugo jer ga nisam imala živaca raditi ispočetka i onda su tu na scenu došle točkice s kojima zadnjih par dana imam laganu opsesiju i samo bi nešto točkala.


Sivi lak je Fivepocket grey iz Essence Denim wanted! LE, a rozi lakovi su Hot Ticket od theBalma redom:I´ll pink to that, Don´t pink and drive i Magneta Disposition.


I to je to, 31 dnevni izazov je došao svome kraju. Izdržala sam, izborila sam se s njim, kukala sam nad manikurama koje nisu ispale kako treba, skalala od sreće zbog onih koje su ispale kako sam zamislila i sad je gotovo. Malo će mi bit čudno bez svakodnevnih zadataka, ali falilio mi je to da mogu napraviti manikuru kako mi dođe, a ne po naredbi.

Hvala vam što ste me pratili kroz ovih 31 zadataka, što se komentirali i što ste se skupa samnom veselili svakom novom danu i svakoj novoj manikuri, što ste me tješili i hrabrili kad mi je to najviše trebalo. Iako je izazov gotov ja ne idem nikuda, imam još puno novih ideja u glavi, ideja za manikure i za postove koji su morali čekati da završim sa izazovom, a vjerujem da ću se u budućnosti uhvatit opet nekog izazova samo mi sad treba malo odmora od zadataka i treba mi da malo “divljam” po noktima kako mi dođe.

Pusa, ljubi vas vaša….


Broj komentara: 8 :

  1. Ajme koliko ih je! I sve su odlične!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam, da si uspešno končala s tem izzivom. Delala si krasne manikure, tudi takrat, ko nisi bila najbolj zadovoljna z njimi. Se že veselim manikur, ki jih bomo v prihodnosti videli na tvojem blogu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ih je lijepo vidjeti sve na okupu! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. super mi je ova zdanja manikura, a ovaj sivac mi je jedan od najdrazih lakova :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super jih je videti takole vse skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke na izvršenom izazovu! :) Najslađa mi je crna sa bijelim šapicama ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. pravo malo remek djelo ovaj kolaž :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Uvjek kad bi došla na ovaj blog to bi preskakal čitiati i samo sam gledala slike ali nisam čitala . I danas sam uzela vremena i baš mi je drago

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...