nedjelja, 13. svibnja 2012.

Nautical nails

Nisam se baš naspavala, rano sam se digla i nisam još kavu popila pa neću puno pričat. :D



Bijeli lak je Smart girls 46; 3 sloja, crveni lak je Gabrini SE M120; 2 sloja, zlatni lak za pečat je Barry M Gold foil 320 i plave trakice za nail art.

Ne zaboravite na darivanje i nail art natječaj, dodala sam još dvije teme ako vam je ona rođendanska bila preteška. Prečice do tih postova su sa desne strane. ;)

I danas je zadnji dan za glasanje u Bundle monster natječaju, a onda će između prvih 50 manikura izabrati 25 onih koji će dobiti novi set pločica. Pa ako vam nije problem KLIK i dajte mi glasić. <3



Broj komentara: 5 :

  1. a baš je simpa! :)) kako si radila to s trakicama? imaš neki poseban trik? meni se odljepljuju i uopće na noktima ne izgleaju tako uredno :(( trakice imam odavno, ali sam ih nakon silnih pokušaja i živciranja morala prenamijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam nikakav poseban trik, i ja imam problema sa odljepljivanjem, ali sam skužila da ako ih odrežeš mrvicu kraće da se onda ne odljepljuju toliko jer ih top coat malo bolje priljubi iz nokat.

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...