petak, 6. prosinca 2013.

Blogmas, dan 6. Misslyn Velvet Diamond 47 Bright love

Hello :)

Nadam se da vam je "sv.Nikola" napunio čizmice lakovima i slatkišima. Mene su ove godine lakovi zaobišli, a slatkišima sam se sama napunila :D Tješim se da sv. Nikola nije znao gdje sam :D Pa ću si, jadna, morati sama naručiti par lakova, čisto da sv. Nikoli ne bude krivo kad shvati da me izostavio. :rofl:
Nažalost, blogmas dan 5 smo preskočili jer nisam stigla poslikati nokte :(


Početkom tjedna sam u New Yorkeru kupila super majicu za 40 kn, blažena sniženja, ali iskreno, niti ne vrijedi puno više, i čim sam ju ugledala znala sam da će ovaj lak ići super uz nju.
Lak kao takav me nije oduševio. Već pola godine ga pokušavam zavoljeti, ali baš mi i ne ide. Za razliku od nijanse 24 Elegance, ova nijansa se ne nanosi toliko dobro i treba joj dugo da se osuši. Povrh svega, nema onaj lijepi sand finish, već nešto kao leather finish, pa ju ja radije nosim u sjajnoj verziji, uz 3 sloja nadlaka.






Nema komentara :

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...