nedjelja, 8. prosinca 2013.

Blogmas, dan 7. Essence Vampire's love 07 Gold old Buffy


Hello :) 

Danas je opet dan za dva posta. Mislila sam preskočiti i dan 7. jer mi je kožica katastrofa, no lak je lijep i moram ga pokazati. Ispričavam se zbog kožice. Zadnjih dana sam nešto kuhala za druge, van svoje obitelji, a kad nešto pripremam za druge, sve, uključujući i ruke perem u Sagrotanu i posebno sam oprezna s područjem oko i ispod noktiju. Idućih nekoliko dana ću sanirati posljedice Sagrotana. To je otrov za kožu u boci. :D

Vratimo se na lak. Zadržala sam svega desetak Essence lakova, a ovaj, star dvije godine, je definitivno najbolji. Mazivost je fantastična, čak je i četkica super, a i trajnost mu je jača strana :D Crna baza prepuna zlatnih flekija i shimmera. Ponekad izgleda tamno zeleno, ali nije, tako izgleda zbog svega unutra.
Da ne duljim, prva slikica je slikana vani, a druga unutra :)





Našla sam nekoliko mogućih dupeova, no niti jedan još nisam kupila. Kupit ću ih kad ovaj pokaže znakove kraja. No, ako netko želi nešto u ovom stilu svakako pogledajte: L'oreal Owl's Night (nedostupan je kod nas, to je lak iz L'oreal linije za američko tržište, moguće ga je kupiti na ebayu za 8-9 dolara), a England Beauty never falls ili Sally Hansen Sequin Scandal.



Broj komentara: 5 :

  1. skoro sam sasvim zaboravila na ovog ljepotančića! morat ću ovih dana prigodno i njega prošetati. (meni osobno je iz te kolekcije najdraži true love, i krivo mi je ko psu što nisam kupila onaj crni sa srebrnim shimmerom, jer je i on bio prekrasan!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da mi je to najdraža Essence kolekcija. Doduše, više ih ne pratim toliko pobožno, ne uspjevam to sve pohvatati, ali ova mi je zbilja ostala u pamćenju.

      Izbriši
  2. Tek sada vidim ovaj Christmas special :) Hitam čitati ostalih 6 dana ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan lak, poseban :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...